خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

چندتا حرف دل !

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع

…اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری هر جا و با هر

کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک


************************************


قطعأ بی نمک ترین مکان دنیا همان دستان من است...!!



************************************



دست بر شانه هایم میزنی تا تنهاییم را بتکانی ، به چه می اندیشی ؟

 تکاندن برف از روی شانه آدم برفی¿

نظرات 2 + ارسال نظر
site01 سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.site01.ccz.ir

2105157448گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.ccz.ir

۵۳۴۵۲ پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.tasbihesedaghat.blogfa.com

....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥من آپم
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥منتظر حضور پرمهرت هستم
...............................♥
............آپــــم................♥
...............آپــــم............♥
..........آپــــم...............♥
.........................♥
.........آپــــم.....♥
.............♥
.....♥
...♥دیر نکنی
.♥.............................♥....♥
♥..........آپــــــــم.........♥.........♥
.♥......................♥................♥
..♥...................♥..................♥
...♥.......... .آپـــــم…….. ......... ♥
.....♥................................♥
........♥.........................♥
...........♥...................♥
..............♥..............♥
..................♥.......♥
.....................♥..♥
.......................♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد