خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

ضربه ی آخر

ضــربه ی آخــر را "خدایـم" زد !! آن زمــان که بــرای رفتنت


استخــاره کردی و "خــــوب" آمـــد !!! "

شــــهادت دروغ غ غ غ غ غ غ

تو که میگفتی من با همه دخترا فرق دارم .

تو که میگفتی من از دروغ بدم میاد در صورتی که دروغگو ترین دختر دنیا بودی

تو که میگفتی من تمیز ترینم در صورتی که کثیف ترین بودی

تو که میگفتی من با آبرو ترینم در صورتی که بی آبرو ترین دختر دنیا بودی !

تو که میگفتی من قول دادم تموم شد .

تو که به خدا و قران قسم میخوردی ؟

تو که میگفتی یا تو یا هیچکس ! من به تو بله گفتم تموم شده دیدی دروغ میگفتی کثـافــت !






************************************



شیشۀ نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لکۀ انگشت دروغ ...!!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد ....
کو کجا رفت که احساس مرا خوب فروخت