خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

میدونی قشنگی زندگی چیه؟

میدونی قشنگی زندگی چیه؟ تو بی خبر باشی و یکی دیگه


برات پیش خدا دعا کنه...


تنها یه چیزه که میتونه آرومم کنه !

تنها یه چیزه که میتونه آرومم کنه :

                                  

                                   محکم در آغوشت بگیرم 



عشق واقعی

عاشق واقعی کسی است که معشوق خود را آزاد


می گذارد تا خودش باشد.


در عشق اجباری نیست..


عشق یعنی امکان انتخاب به معشوق دادن.برای آنکه


کسی یا چیزی را بدست آوری، رهایش کن!


دل شکستن آسونه . دل به دست آوردن سخته !

واسه شکستن یه دل فقط یه لحظه وقت می خواد.اما واسه
اینکه از دلش در بیاری شاید هیچ وقت فرصت نداشته باشی...
میشه مثل یه قطره اشک بعضی ها رو از چشمت بندازی ،



سوزناک

هیس ... حرف نزن .


صدای نفسهایت را بیشتر از دروغ هایت دوست دارم..


به چه می خندی تو...


به چه می خندی تو


به دل ساده ی من می خندی

که چه مستانه تو را باور کرد...
.....
یا به افسونگری چشمانت

که مرا سوخت و خاکستر کرد

به چه می خندی تو

به دل ساده ی من می خندی

که بعد از این دیگر به حال خود نیست

خنده دار است

بخند...