خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

سالگرد خیانت و نامردی آرزو خانم 1391/07/16

یک سال گذشت

دلتنگم! برای کسی که مدتهاست، بی آن که باشد، هـر لحـظه، زنـدگی اش کـرده ام !





ای دلم زهر جدایی را بخور


چوب عمری بی وفایی را بخور

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت

خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت

من که گفتم این بهار افسردنی است


من که گفتم این پرستو رفتنی است

آه عجب کاری بدستم داد دل

هم شکست و هم شکستم داد دل


نظرات 5 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://diare-eshgh.blogfa.com

سلام...منون از کامنتت...
من خیلی وقت بود که منتظرت بودم...
شرمنده دیر اومدم...ب قول معروف با خودم بودم...با تنهایی دوست شده بودم!!!
راستش من منظورتو نفهمیدم که اد کنم و این حرفا...اگ میش برام قشنگ توضیح بده...
من نمیدونم این آرزو کیه ولی فقط میتونم بگم ارزش دلتنگیو عشقت رو نداره...
مثل صادق من...دو سال با خودم کلنجار رفتم تا عادت کردم...مطمءن باش بهتر از آرزو برات پیدا میشه...
من الان شاید صادقو ندارم ولی یکی بهترشو دارم...توهم داری...عاشق خدا باش...
بعد خدا هم علیرضا رو دارم...عباس داداشمو دارم...کسایی که کمکم کردن تا کنار بیام...
مطمءنم مثل علیرضا واس توام پیدا میشه کسایی که حاضرن جونشونو واست بدن...
من دخترم دارم میگم واقعا ارزش نداریم ما...جنس من مغروره...
ناراحت نشی اینا رو میگم...
میدونمو میفهممت....من از اونایی نیستم که فقط برم تو ی وبو الکی خودمو عاشق نشون بدم و ب دیگران دلداری بدمو بدم بهشون بخندم...وقتی پارسال برام کامنت گذاشته بودی ک نامردی از خودم بوده که ولش کردم اومدم بهت سر زدم...
چند وقت پیش بهش زنگ زدم نمیدونست منم ی چیزایی گفت که...
فراموش کن...میدونم سخته ولی تو مردیو میتونی...راستی اگ خواستی میتونیک تباذل لین کنیم...فعلا

سلام نیلوفر خانم
خواهش میکنم وظیفه بود .
دشمنتون شرمنده دقیقا منم مثل شما دیر امدم شرمنده منم کنج تنهایی خودم بودم
. در مورد ادد و اینجور حرفا : توضیح اینکه من توی پیج فیسبوکم دارم مینویسم و عرضم این بود اگه توی فیس بوک هستین ادد کنم تا بتونین اون مطالبم رو ببینین و بخونین.
بله مرسی نظر لطفتونه کاملا درسته کسی که منو به وضع مالی بهتر کس دیگه میفروشه مطمئنن لیاقت عشقمو نداشته چون عشق من پولی نیست.
خداروشکر که تونستی کنار بیای و دیگه مشکلی نداری . و دست اقا علیرضا و داداش گلت هم درد نکنه
خدا دختر نازتو برات نگه داره خداروشکر
اره کاملا از احساساتتون معلومه که حس تون ساختگی نیست بلکه کاملا از ته دل و واقعی هستش.
اگه قابل بدونی منم دل سوخته ام و میتونم درکت کنم و سنگ صبور باشم برات اگه مایل باشی بگو چه حرفایی بهت زد و چی گفت که باعث تاسفت شد .
بله حق با شماست .
مرسی نظر لطفتونه . فعلا خدانگهدار

زریر جوان چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://saansiz.ir

تو اصلا زن نداری.
.
.. اونی که به این راحتی فراموشت کرده و داره خوش میگذرونه،تو چرا گیری؟!!
بزرگ شو داداش.

اینو خوب امدی نمیدونم از عشق زیاده یا خریت

نیلوفر یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://diare-eshgh.blogfa.com

سلام.نه متاسفانه...وبلاگمم ب سختی وقت میکنم بیام...ولی اونجا مطمئن باش اونجام حرفاتو فقط خودم میخونم...عباس ک عضوه کاری با کامنتای خصوصی نداره...خوشحال میشم بیای...برام دعا کن تو دردسر بزرگی افتادم.

خیال کهنه شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://khiyalekohne.blogfa.com/

حوصلِــ ـه ِ لبــ ـهایــــِ نا آشـنــــا را نـَــدارمـــــ ...


دیـگـــَر هیـچـــــ مَـزه ای


دِلـــچــَســبـــــ نـَخـواهـَد بـود ...


چـِرا کـ ـه مــــَ ـن ...


تــَمـــامـــِ حــِــســــ ِ چـِشــــایــی ام را


روی لـــَبـانـَـشـــــ جـــــــــا گـُـذاشتــَـمــــــــ ...

ممنون عالی بود

حانیه دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://khanomam-ashegetam.blogsky.com

سلام منم مثل شمام اونم مثل ارزوی تو بی لیاقت بود خیلی بی لیاقت الان یه هفتس که میخوام فراموش کنم اون ارزش منو نداشت تو هم فراموش کن امیدوارم بتونی من که خودمو گول میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد