خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

همه دنبال منن



همه دنبال منو من به دنبال تو یه دل


که بیشتر ندارم اونم میدم مال تو




هر کار کنی باز دوستت دارم

مرا صدبار از خود برانی دوستت دارم



به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم



چه سود از مهر ورزیدن چه حاصل از وفا کردن


مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم


ضمانت عشق ورزیدن


زمان! به من آموخت که دست دادن معنی


رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن


نیست.... و عشق ورزیدن ضمانت تنها


نشدن نیست



عاشق واقعی

عاشق واقعی کسی است که معشوق خود را آزاد


میگذارد تا خودش باشد.


در عشق اجباری نیست..


عشق یعنی امکان انتخاب به معشوق دادن.


برای آنکه کسی یا چیزی را بدست آوری،


رهایش کن!



لحظه مردن

لحظه مردن من در آغوشت ، لحظه ایست که ثابت


میکنم عاشقت هستم



در تاریکی شب

در تاریکی شب سه شمع روشن می کنم.اولی برای بودنت ،


دومی برای دیدنت و سومی برای بوسیدنت.در آخر هر سه


را خاموش کردم واسه در آغوش گرفتنت.



تا وقتی آخرین گل پژمرده بشه....

دَه شاخه گل برات میفرستم،نُه تا طبیعی و یه دونه


مصنوعی. یک کارت بهش می زنم که روش


نوشتم:تا وقتی آخرین گل پژمرده بشه دوست


دارم


تنها با تو ، فقط با قلب تو

تنها با تو ، فقط با قلب تو ، بی تو زندانی است این دنیای عاشقی

با تو می گویم درد دلم را در این سکوت بی انتها

می گویم راز تنهایی ام را تا تنها صدای درد دل مرا گوش کنی

و در این سکوت عاشقانه تنها درد دل مرا بشنوی و احساس کنی

بگو عزیزم  ، هر چه دل تنگت  خواست به  من  بگو تا  قلب

عاشقم  حرفهای  تو  را درک کند

لحظه های بی حوصله ، سر به زیر ، سرها همه بر روی پا و دستها

همه دربغل بگو درد دلت راعزیزم ازهمان خلوتی که با خود گرفته ای

کاش در کنارم بودی تا دست در دستانت بگذارم و سرت را بر

روی شانه هایم میگذاشتی و درد دلت را در گوشم زمزمه میکردی اما

قطره ای از اشکهای چشمانم بر روی گونه هایم



توبه ی عشق

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم


که دگر با تو از این گونه خطاها نکنم


بوسه دادی چو بر لبت از لب من


توبه کردم که دگر توبه ی بیجا نکنم




دوستت دارم یعنی

«....من عشق را در تو....تو را در دل....»

 

 «....دل را در موقع تپیدن و تپیدن را به خاطر تو....»

 

دوست دارم

 

«....من غم را در سکوت سکوت را در شب....»

 

«....شب را در بستر و بستر را برای اندیشیدن به خاطر تو....»

 

دوست دارم

 

«....من بهار را به خاطر شکوفه هایش زندگی را به....»

 

 «....خاطر زیبایی اش و زیبایی اش را به خاطر تو....»

 

دوست دارم

 

«....من دنیا را به خاطر خدایش.. خدایی که تو را خلق کرده....»

 

دوست دارم



عشق یعنی ...

عشق یعنی پریدن بدون ترسیدن

 

عشق یعنی چرخش سکه در هوا,بدون روی سکه دونستن

 

عشق یعنی پرسه زدن صدا توی قفس نگاه

 

عشق یعنی فکر بی تدبیر

 

عشق یعنی مرگ بی تشیع

 

عشق یعنی ضعف امّا با ظفر

 

عشق یعنی آهسته صاف شدن

 

به وسعت نجات آب غرق شدن

 

عشق یعنی قطره قطره سوختن

 

سال ها در حسرت یک لحظه ماندن

 

عشق یعنی رودی زیر پای یار

 

رؤیایی شاد,بدون داشتن خواب

 

عشق یعنی مردن برای طلوع داشتن

 

عشق یعنی مرگ من باز با تو شروع کردن

 

عشق یعنی مرگ تو با ما پیوند خوردن

 

عشق یعنی از خودم بیگانگی

 

عشق یعنی در تواَم با بندگی

غم ما فقط غم یار و غم یار و غم یار

غم یارو غم یارو غم یار

لوگوی عشق

من / عشق

پاک                  یعنی

سرزمین                      لحظه

یعنی                                 بیداد

عشق                                     من

باختن                                                            عشق

جان                                                                          یعنی

زندگی                                                                               لیلی و

قمار                                                                                  مجنون

در                                  عشق یعنی ...           شدن

ساختن                                                                                   عشق

دل                                                                                       یعنی

کلبه                                                                           وامق و

یعنی                                                                      عذرا

عشق                                                              شدن

من                                     عشق

فردای                                یعنی

کودک                          مسجد

یعنی               الاقصی

عشق /  من

 

عشق                                       آمیختن                                           افروختن

یعنی                              به هم        عشق                             سوختن

چشمهای                      یکجا                    یعنی                        کردن

پر ز                 و غم                            دردهای             گریه

خون/ درد                                                    بیشمار

 

عشق                                     من

یعنی                             الاسرار

کلبه                    مخزن

اسرار     یعن

 

منو هیچ وقت فراموشم نکن


                                                      ترک اغوشم نکن




تقدیمی از

 اینم تقدیم به تو و خانمت :

کم کم می سوزد تن من !


اشتیاق لمس تو،

به آتشم کشید

با من بمان ؛

حالا که گلوله آتشم

با من بمان




من عاشق توام یک لحظه شک نکن



از این جایی که من هستم تمام شهر معلومه

کنارم خیلیا هستن دلم پیش تو آرومه

به من بدبین نشو هرگز بگو چی بوده تقصیرم

به جز آرامش و حسی که از صدات میگیرم

بدبین شدی چرا باور نمیکنی

تنهایی منو کمتر نمیکنی

طوفان نشو منو یک غصه دک نکن

من عاشق توام یک لحظه شک نکن

اگه دلتنگ باشی تو مثل بارون شروع میشم

که با هر قطره اشکت منم که زیر و رو میشم

همیشه ساده رنجیدی همیشه سخت بخشیدی

تو رو میبخشم این لحظه شاید بازم منو دیدی

بدبین شدی چرا باور نمیکنی

تنهایی منو کمتر نمیکنی

طوفان نشو منو یک غصه دک نکن

من عاشق توام یک لحظه شک نکن




گرمی دلم فقط با توست

ســـرم را شاید بتوانند گـــرم کنند دیگران اما وقتی تـــو نیستی

هیچ کس نیست دلـــم را گرم کند....



شکست سر آغاز پیروزی

زندگی را از درختان آموختم ، شکست را پذیرفتم و دوباره جوانه زدم .




زندگی بی تو محال است

شهر من رو به زوال است،تو باید باشی

دل من زیر سوال است،تو باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان میگفت:

زندگی بی تو محال است،تو باید باشی




یه متن زیبا

در انتظار کسی باش که مایل باشد حتی در زمانی که در


ساده ترین لباس هستی ، تو را به دنیا نشان دهد



اینگونه نگاه کنید ...

اینگونه نگاه کنید ...

مرد را به عقلش نه به ثروتش

زن را به وفایش نه به جمالش

دوست را به محبتش نه به کلامش

عاشق را به صبرش نه به ادعایش

مال را به برکتش نه به مقدارش

خانه را به آرامشش نه به اندازه اش

اتومبیل را به کارائیش نه به مدلش

غذا را به کیفیتش نه به کمیتش

درس را به استادش نه به سختیش

دانشمند را به علمش نه به مدرکش

مدیر را به عملکردش نه به جایگاهش

نویسنده را به باورهایش نه به تعداد کتابهایش

شخص را به انسانیتش نه به ظاهرش

دل را به پاکیش نه به صاحبش

جسم را به سلامتش نه به لاغریش

سخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش