خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

هر اتفاقی بیوفته بازم دوستت دارم

مهم نیست فردا چی میشه مهم اینه که امروز دوستت دارم
مهم نیست فردا کجایی مهم اینه که هر جا باشی دوستت دارم
مهم نیست تا ابد با هم باشیم مهم اینه که تا ابد دوستت دارم
مهم نیست قسمت چیه مهم اینه که قسمت شد دوستت داشته باشم

فـــــــــــــاصلــه

فـــــــــــــاصلــه

هیچوقت نتوانست
تو را از من دور کند

از دور نگاه کن، میبینی؟

جای تو امن است
اینجا ، میان دلم.....





کهنه فروش تو کوچه مون داد میزد : کهنه میخریم، وسایل شکسته و درب و داغون میخریم ...

بی اختیار فریاد زدم : قلب شکسته ای - که روزگاری قیمت داشت - هم میخری؟

گفت: اگر برایت ارزش داشت، به دست نا اهل و بی لیاقت نمی دادی تا آنرا بشکند ...

راست میگفت ...




************************



نگران نبودنت نباش نفرینت نمیکنم!
همین که دیگرجایت در دعاهایم خالیست ،برایت کافیست

اون روز خیلی دیره

روزی که بفهمی اشتباه کرده ای
ویک سو تفاهم بوده .زود میرسد
ولی انقدر او دلش ازین تهمت شکسته است
که در سایه هم نمیتوان اورا دید

با عذاب وجدان چه میکنی؟



یه روزی میرسه بفهمی چه اشتباه بزرگی کردی و منو خیلی ارزون

از دست دادی ولی اون روز دیگه خیلی دیــره

دوستت داشتم.... با این که میدانستم ماله من نیستی،

دوستت داشتم....
با این که میدانستم ماله من نیستی،
دوستت داشتم...
با اینکه میدانستم عاشق فردی دیگر هستی،
دوستت داشتم.
اما تو هیچگاه مرا دوست نداشتی...
با اینکه وقتی بار ها و بار ها به تو گفتم دوستت دارم...
و تو گفتی من هم همینطور...

همه صدایش میزدن: فاحشه!!!!!!!
ولی کس نپرسید!!!!:بکارت خود را به چه فروختی!!!؟
به عشقی!!!به نانی!!!به اعتمادی!!!؟؟






اگه یه روز حس کردی تو یه زمان عاشق دو نفری ؛
دومی رو انتخاب کن چون اگه واقعا عاشق اولی بودی ، به عشق دومی گرفتار نمیشدی!!

دیگر هوای برگرداندنت را ندارم...
هرجا که دلت می خواهد برو ...
فقط آرزو می کنم ...
وفتی دوباره هوای من به سرت زد...
آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت باز هم آرام نگیری

دلم شور می زنه ... می ترسم صبح که از خواب بیدار شدم ... از قاب عکست هم رفته باشی ... از تو بعید نیست