خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

آرزو خانم شما رو میگه !

ما آدم ها عاشقانه ترین روابطمون رو بخاطر


 حرفای دیگران به گند میکشیم.



نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ http://diare-eshgh.blogfa.com

بازم سلام.باهات موافقم.من رابطمو با عشقم با اونی که حتی یک لحظه هم نمیتونم دوریش رو تحمل کنم به خاطر حرف بقیه بهم زدم.الآنم خیلی پشیمونم.پارسال که باهاش بهم زدم،کار هرروزمون دعوا بود.امسال هم تا میرفتم باهاش حرف بزنم دعوامومن میشد.یعنی خب اون بیچاره هیچی نمیگفت ولی من...ولی تازگیها بهتر شدیم.میخوام برم و باهاش حرف بزنم.برام دعا کن.اصلا حال خوبی ندارم...
باز دلم تنگ است ..
باز چشمانم باران می طلبد...
آسمان دلم ! پر از ابران سیاه دلتنگی شده است...
باز من تنهام...
و در این سکوت حتی صدای ساز هم آرامم نمی کند !
دل من! باز کوچک شده است...
برای آنکه نمی دانم کیست !
ولی غیبتش مرا می آزارد...
من ! بی من شده ام...
من خودم را گم کرده ام..
کجا ؟؟؟
...این یکی را نمی دانم !!!

سلام . اشتباه کردی ولی خوشحالم که هنوز دیر نشده و میتونی جبران کنی ولی برای من همه چی تموم شده س . عشق من بخاطر حرف دیگرون منو به پول فروخت الانم ازدواج کرده کم مونده دو سال بشه فکر کنم تا الان بچه شم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد