خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!



 خط زدن من , پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست .....







خط زدن من , پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست .....



مى خواهى بروى بهانه مى خواهى؟
بگذار من بهانه را دستت دهم
برو و هرکس پرسید بگو
لجوج بود
همیشه سرسختانه عاشق بود
بگو فریاد مى کرد
همه جا فریاد مى کرد فقط مرا مى خواهد
بگو دروغ مى گفت
مى گفت هرگز ناراحتم نکردى
بگو درگیر بود
همیشه درگیر افسون نگاهم بود
بگو او نخواست
نخواست کسى جز من در دلش خانه کند
اینهمه بهانه برایت آوردم
حالا اگر مى خواهى
برو به سلامت
.....!




من شتباه کردم خیال میکردم...

من اشتباه کردم !
به خیالم بوسه هایت ، تعهد هستند
آغوشت ، سر پناه
هدیه هایت ، قول وقرار
من اشتباه کردم !
هر چه بودی ، عادت بودی
نه فقط با من، با همه این طور بودی....




هنوزم...



هنوز هم مرا به جان تو قسم میدهند!

می بینی؟!تنها من نیستم که رفتنت را باور نمیکنم...





 

آرزو تو بزرگترین ظلم دنیا رو به من کردی :

آرزو تو بزرگترین ظلم دنیا رو به من کردی :



 با فکر او به خواب رفت ،
در آغوش دیگری از خواب پرید ...!
به یاد او در آغوش دیگری گریست ،
دستان او را می خواست تا
 اشک هایش را پاک کند ،
...
اما دستان دیگری پاک کرد ...!
"
او هم به خودش ، هم به دیگری ظلم کرد
..."

دلم..



دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم :
می آید .... می ماند ....و به تنهائیم پایان میدهد
.....
آمد ..... رفت ...... و به زندگی ام پایان داد
... !!



برای هرزگی ...


برای هــــرزگــی ، هــــزار راه هــســــت
اما هـیــچ کــــدام به انـــدازه تــــظـــاهـــر به ، "پـــاکـــدامــنــی"
کــثـیــف نـیـســـت
...









می ترسم..



می ترسم از این که یک روزی
یک جایی من وتو،خیلی دور از هم
در آغوش یک غریبه...شب و روز،
بی قرار هم باشیم!!!



از سگ....


از سگ کمتری وقتی به وفایت اعتباری نیست !