خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

همیشه بهم می گفتن چرا تو عشق نداری؟ ولـــی ...

همیشه بهم می گفتن چرا تو عشق نداری؟
چراعاشق کسی نیستی؟
بهم می گفتن عشق یعنی زندگی
می گفتن اگه عاشق نشی یعنی زندگی نکردی
ولی بهم نگفتن اگه اسیر یکی بشی دلت می سوزه
... ... نگفتن اگه نگات کنه انگار تموم جونتو به آتیش می کشن...
بهم نگفتن اگه تموم روز ببینیش بازم دلتنگش می شی
بهم نگفتن اگه یه روزی بذاره بره...
اگه عاشق کس دیگه بشه...
اگه دوست نداشته باشه...
بهم نگفتن...
نگفتن که تو پشت سرش اشک می ریزی
ولی اون بی اعتنا می ره
نگفتن تو دیوونش میشی
ولی اون بی خیالت می شه.....!





نظرات 1 + ارسال نظر
PaRi جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ http://magicgirl.blogsky.com

سلام.
آذرس وبلاگتو که دیدم فکر کردم حتما تو و دوس دخترت از اونایین که خیلی همو دوس دارن و با هم وب میزنن.اما وقتی پستاتو خوندم فهمیدم که اینجوری نیست... متاسفم اما با این تعریفایی که تو کردی فکر می کنم لیاقتتو نداشته و ارزش نداره بیشتر از این بهش فکرکنی.
من جای تو بودم تیتر وبلاگمم عوض می کردم.

سلام به دوست عزیز و خوبم !

اولش که من این وبلاگ رو ساختم برای اون بود باهم بودیم و عاشق هم بودیم اگه به صفحات اول توجه کنین کاملا مشهوده و همه ی پست ها عاشقونه هستن ولی این اواخر منو به پول فروخت فقط به خاطر داشتن یه خواستگار مایه دار منو تنها گذاشت و رفت اینه سر گذشت من حرف خودشم این بود که اون با امکانات بیشترش میتونه بیشتر از دوست داتن تو و عشق تو خوش بختم کنه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد