خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

چیزی نگو قسم نخور تموم حرفات یه دروغه

چیزی نگو قسم نخور تموم حرفات یه دروغه

چیزی نگو خودم دیدم خونه ی قلب تو شلوغه

چیزی نگو لیاقتت عشق مقدسم نبود

حس میکنم نبودیو ،بودنتم یه قصه بود

تو دیگه موردیو این حرف آخره

بزار عشق تو از خاطرم بره

فکر میکردم قلبت مال منه

اما انگار صد شاخه می پره

اسمتو پاک کردم از تو دفترام

بیخودی قسم نخور دیگه سخته برام

تو رو باور داشتم و می خواستمت

چرا آتیش کشیدی به همه ی باورام

کسی بهم نگفت من خودم دیدم

اما راستشو بخوایی یه چیزو نفهمیدم

چرا وقتی تو رو از عشق خالی دیدم

جای گریه به حالت میخندیدم

شایدم واسه اینه که دیگه برام بی ارزشی

واسه همه عروسک نمایشی

تو که میگذری ساده از اون همه عشق

لیاقت نداری دیگه با من باشی
نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ http://diare-eshgh.blogfa.com

سلام.من قبلا هم بهت سر زده بودم ولی کامنتی نذاشتم.خیلی خیلی از وبت خوشم اومد.واقعا عالیه.راستی با اجازه مطالبت رو برداشتم و گاهی شاید ازشون استفاده کنم.اگه بهم سر بزنی بد نی .با تبادل لینکم اگه موافق بودی خبرم کن.

سلام . ممنون شما لطف دارین چشماتون قشنگه قشنگ میبینین . خواهش میکنم قابل شما رو ندارن . چرا که نه من با هیچکس تبادل لینک نکردم چون خوشم نمیاد با هر کسی تبادل لینک کنم ولی مایلم با شما تبادل لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد