خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

من عاشق توام یک لحظه شک نکن



از این جایی که من هستم تمام شهر معلومه

کنارم خیلیا هستن دلم پیش تو آرومه

به من بدبین نشو هرگز بگو چی بوده تقصیرم

به جز آرامش و حسی که از صدات میگیرم

بدبین شدی چرا باور نمیکنی

تنهایی منو کمتر نمیکنی

طوفان نشو منو یک غصه دک نکن

من عاشق توام یک لحظه شک نکن

اگه دلتنگ باشی تو مثل بارون شروع میشم

که با هر قطره اشکت منم که زیر و رو میشم

همیشه ساده رنجیدی همیشه سخت بخشیدی

تو رو میبخشم این لحظه شاید بازم منو دیدی

بدبین شدی چرا باور نمیکنی

تنهایی منو کمتر نمیکنی

طوفان نشو منو یک غصه دک نکن

من عاشق توام یک لحظه شک نکن




نظرات 1 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ http://babalore.blogsky.com

آخی
مرسی که بم سر زدی نظر لطفته
اینم تقدیم به تو و خانمت :
کم کم می سوزد تن من !

اشتیاق لمس تو،
به آتشم کشید

با من بمان ؛
حالا که گلوله آتشم
با من بمان

www.lore.blogsky.com

ممنون بازم من و خانمم رو شرمنده کردی مرسی شعر خیلی قشنگی بود
بدون دستکاری گذاشتم روی پیج اصلیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد