خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

عشق یعنی ...

عشق یعنی پریدن بدون ترسیدن

 

عشق یعنی چرخش سکه در هوا,بدون روی سکه دونستن

 

عشق یعنی پرسه زدن صدا توی قفس نگاه

 

عشق یعنی فکر بی تدبیر

 

عشق یعنی مرگ بی تشیع

 

عشق یعنی ضعف امّا با ظفر

 

عشق یعنی آهسته صاف شدن

 

به وسعت نجات آب غرق شدن

 

عشق یعنی قطره قطره سوختن

 

سال ها در حسرت یک لحظه ماندن

 

عشق یعنی رودی زیر پای یار

 

رؤیایی شاد,بدون داشتن خواب

 

عشق یعنی مردن برای طلوع داشتن

 

عشق یعنی مرگ من باز با تو شروع کردن

 

عشق یعنی مرگ تو با ما پیوند خوردن

 

عشق یعنی از خودم بیگانگی

 

عشق یعنی در تواَم با بندگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد