خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

عاشق واقعی

عاشق واقعی کسی است که معشوق خود را آزاد


میگذارد تا خودش باشد.


در عشق اجباری نیست..


عشق یعنی امکان انتخاب به معشوق دادن.


برای آنکه کسی یا چیزی را بدست آوری،


رهایش کن!



نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://avindar.blogsky.com

سلام.از وبلاگت خوشم اومد.چون مثل خودمی
نظراتت خالیه و واسه عشقت مینویسی.
بهم سربزنی ممنون میشم. ظاهرا همدردیم

ندا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://babalore.blogsky.com

ای جونم :)‌
چقد دوست دارم که انقد عاشقی
به خانمت از طرف من تبریک بگو !

مرسی شما لطف دارین ممنون
چشم حتما بهش تبریک شما رو ابلاغ میکنم ولی فکر نکنم تا اون حدی که شما به من لطف تبریکی باشم

فرزاد سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

نه زیاد هم شلوغ نیست در کل قشنگه عکسات که عالی هستن. دست درست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد