خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

به چه می خندی تو...


به چه می خندی تو


به دل ساده ی من می خندی

که چه مستانه تو را باور کرد...
.....
یا به افسونگری چشمانت

که مرا سوخت و خاکستر کرد

به چه می خندی تو

به دل ساده ی من می خندی

که بعد از این دیگر به حال خود نیست

خنده دار است

بخند...


نظرات 1 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ http://lore.blogsky.com

این پستت چرا غمگینه
دلم نمیخواد دیگه همچین پستی ببینمااااااااااااااااااااا


از عشقولانههای خودتون بگو

بله چشم
شما خودتو ناراحت نکن دیگه نمیذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد