خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

سوزناک

هیس ... حرف نزن .


صدای نفسهایت را بیشتر از دروغ هایت دوست دارم..


نظرات 1 + ارسال نظر
درخشان سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.shiner.samenblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز. وب بسیار زیبایی دارید.
ما هم یک وب داریم . این وب با موضوع دانلود در زیر موضوع های وکتور، اسپمر،آهنگ های روز ایرانی ،عکس های گرافیکی ، فتوشاپ ، پترن ، براش و بزودی طراحی قالب وبلاگ می باشد در صورت تمایل به وب ما سری بزنید و نظرات خود را بیان کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد