خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

تو امکان نداره خوشبخت شی !

آنگاه که غرور کسی را له می کنی ،

آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی ،

آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی ،......

آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ،

آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی ،

آنگاه که خدا را می بینی و بنده ی خدا را نادیده می گیری ...

می خواهم بدانم ،

دستانت را به سوی کدام آسمان دراز می کنی

تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟


یعنی با این نامردی ها و خیانت به من

اصلا میتونی خوشبخت بشی ؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد