خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

بدون شرح برای بی وفا ها !

دختر ها  همه خوبن

ولی فقط تا جایی که پای منافع‌شون نیاد وسط

♥ღ♥♥ღ♥♥ღ♥



تو می گی بدونه من دنیا برات زندونه تنگه

من می گم بگو عزیزم تو دروغاتم قشنگه.......


♥ღ♥♥ღ♥♥ღ♥



از سگ کمتری وقتی به وفایت اعتباری نیست...!!!



♥ღ♥♥ღ♥♥ღ♥


من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود


خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه ! ….


♥ღ♥♥ღ♥♥ღ♥



قـــلــبم را عــــــصب کـــــــــشــــــــی کرده ام !.!.!


دیگـر نه از ســـــــــردی نگـــــــــاهی می لرزد . . .


و نـه از گرمــــــــی آغوشــــــــی مــــــــی تپد . . .



♥ღ♥♥ღ♥♥ღ♥

همیشه نباید همه چیز را توضیح داد
وقتی کسی برای نداشته هایت
بهانه میگیرد
بهتر است او را هم نداشته باشی
تا به نداشته هایت اضافه شود !!!



♥ღ♥♥ღ♥♥ღ♥
هیچوقت به کسی که قبلا با یکی دیگه دوست بوده دل نبند چون دیر یا زود با برگشت معشوق ...قبلی همه چیز را زیر پا خواهد گذشت وباز خواهد گشت پیش نامرد قبلی و تو خواهی ماند با یک دل شکسته هرچند تو از قبلی خیلی بهتر باشی !
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد