خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

تو را از دور می بوسم ...

با چشمی تر .... خداحافظ ....




یک وقت هایی در زندگی می رسد
که باید دستت را بزنی زیر چانه ات
و جریان زندگی ات را
فقط تماشا کنی . .!! چون دیگه کاری از دستت بر نمیاد
به راحتی بهت خیانت کرد و رفت ! اخه بدیش اینه که از دلتم نمیاد نفرین کنی بدبخت شه !


یه روزی من میمیرم؛
تو هم بالاخره میمیری...
اگه بری بهشت من میرم جهنم که ریختتو نبینم.
اما....
اگه بری جهنم شک نکن باهات میام تا زجر کشیدنتو با چشای خودم ببینم




گاهی یاد کن مرا .. من همونم که اگر ساعتی بی خبر بودی ازم ... آسمان را به زمین می دوختی ... !



کسی که تا دیروز میگفت بدون تو نمیتونم نفس بکشم
امروز تو آغوش دیگری نفس نفس میزنه . .



خدایا ، کسی را که قسمت کس دیگریست ، سر راهمان قرار نده ....
تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری ....... :(





از تقویم روزها می ماند
و از من
استخوان هایی که
تو را دوست داشتند.....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد