خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

خط زدن من ، پایان من نیست ! آغاز بی لیاقتی توست ...

گناه من ؛ دوست داشتن گلی بود ، که دیگران آبش می دادند ... !!!

دوستت داشتم.... با این که میدانستم ماله من نیستی،

دوستت داشتم....
با این که میدانستم ماله من نیستی،
دوستت داشتم...
با اینکه میدانستم عاشق فردی دیگر هستی،
دوستت داشتم.
اما تو هیچگاه مرا دوست نداشتی...
با اینکه وقتی بار ها و بار ها به تو گفتم دوستت دارم...
و تو گفتی من هم همینطور...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://alone-man.blogsky.com

سلام .دوست من .هنوز هم از عشقش میسوزی؟ اگه جوابت آره ست بهت بابت قلب پاکت تبریک میگم .قلب مردای واقعی اینطوریه.پدر عاشقی بسوزه ...
خیال منی

چه گویمت؟ که تو خود با خبر ز حال منی

چو جان، ‌نهان شده در جسم پر ملال منی

چنین که می‌گذری تلخ بر من، از سر قهر

گمان برم که غم‌انگیز ماه وسال منی

خموش و گوشه نشینم، مگر نگاه توام

لطیف و دور گریزی، مگر خیال منی

ز چند و چون شب دوریت چه می‌پرسم

سیاه‌چشمی و خود پاسخ سؤال منی

چو آرزو به دلم خفته‌ای همیشه و حیف

که آرزوی فریبنده‌ی محال منی

هوای سرکشی‌ای طبع من، ‌مکن! که دگر

اسیر عشقی و مرغ شکسته‌بال منی

ازین غمی که چنین سینه‌سوز سیمین است

چه گویمت؟ که تو خود باخبر ز حال منی

ممنون خیلی قشنگ بود

ندا یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://babalore.blogsky.com



نگو اینجوری
ایشالا اونی که لایقشی پیدا میشه

مرسی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد